Blog

Elektromos autó töltés zökkenőmentesen

Hazánkban is megállíthatatlanul terjed az elektromos autózás. Ma már nagyon kevés olyan hely van a városban, ahol ne találnánk könnyedén elektromos töltőállomásokat. Ezek azonban túlterheltségből, vagy bonyolult kezelésükből adódóan néha bosszúságot okoznak a felhasználóknak. Éppen ezért nagy haszna van a gyorsan reagáló, mindig elérhető ügyfélszolgálatnak. Vajon a Commendnek ilyen helyzetekre is van megoldása?

Ahogy az e-járművek hatótávolsága növekszik, úgy nő a népszerűségük is, és az üzemeltetők már most is arra törekednek, hogy az e-töltőállomások területileg kiterjedt hálózatát építsék ki. A hatékony, éjjel-nappal működő ügyfélszolgálat és a hibaelhárításhoz nyújtott segítség elengedhetetlen ahhoz, hogy az e-töltőállomásokon minden zökkenőmentesen működjön.

A Commend segít gyors, azonnali és egyszerű ügyfélszolgálatot nyújtani a kompakt Intercom terminálok vagy a töltőállomásokba épített modulok segítségével. ’Töltési feszültség magasan, stressz-szintet alacsonyan’ akár ez is lehetne a jelszó.

A Commend megoldások mindenkinek előnyére szolgálnak:

Felhasználóknak:

Nem indul a töltés? Nem működik az ügyfélkártya? Az ügyfél egyszerűen léphet kapcsolatba az akár kilométerekre lévő ügyfélszolgálattal másodperceken belül, a töltőoszlop mellett (vagy abba beépítve) elhelyezett, könnyen kezelhető Commend Intercom terminál segítségével. Az ilyen magas szintű szolgáltatási minőség biztosítása segít abban, hogy az ügyfelek probléma esetén is elégedettek maradjanak.

Gyors kapcsolat a call centerrel - gyorsabb, mint telefonon

Kristálytiszta hangminőséget nyújt a rendszer, még a háttérben lévő közlekedési zajok mellett is, az olyan speciális funkcióknak köszönhetően, mint az16 kHz-es sávszélességű audió jeltovábbítás és az IVC, azaz az intelligens hangerőszabályozás.

Természetes kihangosított beszélgetés az Open Duplex segítségével, gombok nyomkodása nélkül, az intercom egység akár 7 m-es hatósugarából: nagyon praktikus, például az ügyfélszolgálati munkatársak által adott gyakorlati utasítások gördülékeny követéséhez.

Azonnali segélyhívás egyetlen gombnyomásra vagy egyszerű érintéses mozdulattal: extra biztonságot és megnyugvást nyújt éjjel-nappal; a hívások a biztonsági személyzethez vagy közvetlenül a rendőrséghez kapcsolhatók.

Az ügyfélszolgálat munkatársainak:

Az e-töltési ponton fellépő problémák leállásokat okoznak, és megzavarhatják az üzletmenetet. A műszaki zavarok gyors, hozzáértő segítséget igényelnek, hogy a lehető leggyorsabban meg lehessen őket oldani. A forródrót telefonszámának felhívása gyakran gondnak számít. Probléma esetén az ügyfelek hajlamosak egy közeli üzletben vagy vállalkozásban segítséget kérni, ami szükségtelen fennakadásokat okoz. A Commend-megoldások teljesen más szintű segítséget tesznek lehetővé, hiszen gyors a hibaelhárítás a hozzáértő ügyfélszolgálati munkatársakkal való közvetlen kommunikációs kapcsolatokon keresztül, illetve a hívó helyének automatikus azonosítása a vezérlőpultnál megkönnyíti a hibaelhárítási folyamat lebonyolítását.

Optimalizált hívásválaszolási munkafolyamatok kényelmes híváskezeléssel, hívásprioritás, továbbítás és átlátható riport készítéssel – mindezt kifejezetten a gördülékeny hívásfeldolgozásra és a munkaterhelés jelentős és ésszerű csökkentésére, valamint célzottan az üzemeltetési erőforrások hatékony beosztására terveztek.

Állandó kapcsolatellenőrzés és funkcionális öntesztek, amelyek segítenek a karbantartási és üzemeltetési költségek alacsonyan tartásában.

A töltőállomás üzemeltetőinek:

Eltérő és testre szabható integrációs lehetőségek.

Moduláris komponensek vagy kaputelefon-állomások.

Be- és kimenetek, API és interfészek a töltőoszlopokkal való zökkenőmentes interakcióhoz.

A kiberbiztonságra összpontosító rendszer.

Mint látható, a Commend megoldások, szinte minden helyzethez nyújtanak professzionális megoldásokat. Ha ezekkel kapcsolatban kérdése merül fel, keresse szakértőinket.

Hílevél feliratkozás

* kötelező mező
© 2024 SBTProtect. All Rights Reserved. Designed By One Online